Welkom op WereldKidz Mozaïek Petenbos!

Wereldkidz Mozaïek Petenbos is een openbare basisschool waarin de gelijkheid van en de gelijke kansen voor ieder kind gerespecteerd worden, dus ongeacht achtergrond, ideeënwereld of levensovertuiging. De ervaringswereld van de kinderen staat centraal bij Mozaïek Petenbos. Door het stimuleren en aanbieden van mogelijkheden tot verwerving van vaardigheden, kennis en inzicht helpen we de kinderen zich te ontwikkelen. Zo worden ze zich bewust van hun kwaliteiten en begeleiden we onze kinderen toekomstgericht in een steeds sneller veranderende wereld.

Op deze website kunt u de meest voorkomende informatie vinden, maar we hechten ook veel belang aan persoonlijk contact. Kom daarom gerust op bezoek! U kunt daarvoor contact opnemen via de mail of telefonisch: 0318-513558.

Onze socials
File:Instagram logo 2016.svg - Wikipedia Instagram     logo-social-fb-facebook-icon - verfvanniveau.nl Facebook    Twitter | Inloggen | Logo | Verwijderen | Account | Zoeken | SEO-SNEL.nl Twitter